Mitt liv just nu...

Jag började på grans men pendlingen var superjobbig och grans passade verkligen inte mig så istället så började jag i Älvsbyn på samhälls-samhälls. Det är helt okej men inte superroligt direkt.

Men annars så är livet bra. Jag är kär i min dator och när jag inte håller på och myser med den så är det stallet och plugg mest. ;)

Igår så kom Elin och hämtade mig också for vi upp till stallet. Hon red Beijar och jag red den nya hästen Macahan. Han är superkänslig så jag red barbacka i grimma. Det hela slutade såklart med mig som faller av och Elin som skrattar åt mig. Så nu är jag skyldig Elin en tårta. MUMS!! :D

Idag efter skolan så blir det ridlektion med Agnes och Fanny. :D

I helgen så ska jag hinna en massa roliga saker (förutom plugget)

Jag ska:
Plugga! - historia, psykologi, engelska och matte.
Rida, stallet
Vara med Alexsandra & Elin.
Hinna se klart The Mentalist

osv.


Just nu sitter jag och dreglar över dom här skorna... för dom finns i MIN STORLEK!!! Fattar ni?! Så jag bara MÅSTE ha dom! Vad tycker ni om dom? :)

Nu kommer min lärare som tror att jag pluggar (hehe), jag uppdaterar mer när jag kommer hem. :)

Kommentarer
Postat av: Alecksandra Caupcaieek

åå!! Hihi!

Köp skorna!! Jag tvingar dig!! Puzz!

2011-10-07 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0