?

Anonym om En bild på dig själv:
tkr du att du är snygg? asså, är du nöjd med dig själv osv? (:


Hm... ja det var en bra fråga. Jag är nöjd över hur jag är i min personlighet. Jag skäms inte för mig själv men när det kommer till utseendet så har jag inget självförtroende. Så svaret på dina frågor blir nej. Jag har aldrig någonsin tyckt att jag är snygg, jag har aldrig någonsin tyckt jag är smal. Jag tycker att jag är en tjej som inte är någonting speciellt. Så dåligt självförtroende har jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Julia, din knäppis! Klart att du är allt det. Man älskar dig för den du är, HELA, fina dig. Det vet du! <3

2011-03-01 @ 22:37:25
Postat av: Saris

D är ju hur underbaris som helst!! Det ska du aldrig tveka om! du ÄR söt, snygg, underbar och BÄST! :D <3

2011-03-02 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0