Lista snodd av elin (a)

1- Tre sanningar om dig själv
om nån slår mig så tänker jag såhär: slå då! I don't give a crap!
jag kan "slå av" och ignorera folk väldigt länge
jag är ingen "kramig" person. :)
2- Meningen bakom ditt bloggnamn
crappymusic.blogg.se ja... jag älskar musik och att sjunga. vad mer behöver jag säga?
3- Vad heter din allra bästa vän
Jag har många nära vänner men dom som är närmast är Lisa&Anny.
4- En vana som du önskar att du kunde trolla bort
att jag alltid börjar hoppa runt, ler fånigt och börjar dansa när jag är glad.  
5- En plats du aldrig kommer glömma
idol med lisa!
6- Favoritfilmen och varför
törnrosa... för att jag fortfarande är rädd för den onda fen ;)
7- Den/dom som har störst invärkan på dig
alla som älskar mig.
8- Mål på kort sikt den här månaden och varför
fara till stallet... för att jag saknar det så sjukt mkt! jag ska typ bo där på lovet :D
9- Nått du är stolt över inom skolan
att jag överlever :)
10- Låt du lyssnar på när du är glad och ledsen
ledsen: winter-joshua radin 
glad: barbie girl-aqua 
11- En tid du saknar
när man var liten och allt var lätt :D
12- Varför började du blogga
för att jag hade tråkigt :)
13- Hur ser ditt hus ut
rött och vanligt.
14- Hur ser din familj ut
pappa, mamma, elin, sara, hanna, stefan, gunnar, rosie, henrik och många fler!
15- Dom 10 bästa låtarna på din spotifylista
broken-seether
crash and burn-savage garden
I'm still here-john rzeznik
numb-linking park
zombie-the cranberries
smooth criminal-michael jackson
beat it-michael jackson
barbie girl-aqua
driving one of your cars-lisa miskovsky
runaway-bon jovi

16- Hur mycket har du förändrats under de senaste två åren
alldeles för mycket, jag vill vara liten föralltid! x)
17- Någon som du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
ingen aning. :)
18- När du ligger på dödsbädden och blickar tillbaka på livet, vad vill du att du ska tänka då`
på alla jag älskar
19- Smeknamn du har
jullan, lillan, bullan, smulan, julle, bulle... listan kan göras lång
20- Kort förklaring om hur din framtid kommer att se ut
jadu det var en bra fråga!
21- Någon/något som gör dig glad
någonting så enkelt som när jack kommer springade =)
22- När grät du sist
jag gråter nästan aldrig ;p
23- Något du längtar efter
sommaren och england!!
24- Ett brev du fått
när jag var liten. av min brevvän :]
25- Vad hittar man i din handväska
hela mitt liv!
26- Din absoluta favorittid på året
sen-sommaren
27- Varför gör du dessa punkter
för att hålla mig vaken
28- Vad har du lärt dig den senaste månaden
en liten del av vad livet kommer kasta i min väg ;)
29- Har du bra humor
såklart!!
30- Viktigaste i livet
om nån slår dig så tar du emot det och står kvar... när dom vänder sig om så slår du ner dom med ett brunnslock MOHAHA!! ;D

Kommentarer
Postat av: Syster E

Hahahahha! Brunnslock! Det ska jag också göra, från och med nu! <3

2011-04-10 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0