Lisa & jag

Roliga saker jag och Lisa sa igår...

Lisa sminkar mig...

Jag: bla, bla bla...
Lisa: bla, bla, bla... huller om bladder
Jag: (stirrar) huller om bladder?? (börjar asgarva)
Lisa (typ) vadå då?
Jag: HAHA, man säger ju huller om buller!!
Lisa: Nä, det gör man inte!
Jag: HAHAHA!

Jag, Lisa och Anny sitter i soffan...

Jag: Anny, sten sax och påse.
Anny: ?
Jag: (tar fram en riktig sax) sax... HAHAHA!

Vi sitter och väntar på att få se tp-filmen och bilden är konstig...

Jag: Du vet myrornas krig?
Lisa: Nä, jag har inte sett den filmen än.
Jag: filmen?!
Lisa: ?
Jag: HAHAHAHAHA!!!

SÅ bra humor har jag! :D Hoppas inte Lisa stryper mig när hon ser det här :)




Kommentarer
Postat av: lisa

du tycker om att skriva ut när jag säger fel ;)

2011-04-08 @ 11:43:44
URL: http://nevvelisa.blogg.se/
Postat av: Syster E

"Myrornas krig - nä, jag har inte sett den filmen än"! OMG! That made my day! :D

2011-04-10 @ 16:38:45
Postat av: Hannabanana

HAHAHAHA Jag håller med Elin!;D

2011-04-11 @ 10:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0