Boda borg... <3

baaaaaad update!! I know! :) Idag så har jag, Henke, Sara, Hannis, Steffe, Elin och Jonas varit i boda borg. Det var jag, Hanna och Steffe mot Henke, Sara, Elin och Jonas. Gissa vem som vann? :) VI...(läs:dom) vi klarade 1 bana och dom klarade 3. Men dom var ju en mer... :) Aja, det var skitroligt och sen åt vi på en thai restaurang. Alltså seriöst hur mkt kan man äta? Jag fick asmkt mat och jag åt upp typ en tredje del. Varför är inte alla asiater överviktiga? ;s

Imorgon så kmr kusinerna och då ska vi grilla men jag vet inte om jag ska följa. Det kanske blir att fara till stallet<3 Och så måste jag göra massa läxa. :( Just det jag måste skaffa en prao :) Vi har prao om en vecka... visst är jag ute i god tid? :D

Jag har också fått bekräftelse på resan till oxford och jag och Lisa ska bo i samma rum! <3 Jag har fått den för typ en vecka sen men ingen har sagt nått. :( Men det ska bli såååå himla kul!!! xD

åh.. vad jag längtar!! <3 ;)

Kommentarer
Postat av: lisa :)

Men nu vet jag.. ;)

2010-10-10 @ 10:12:26
URL: http://nevvelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0