it's nothing to cry about

Jag ska snart äta och sen blir det att fara till stallet idag. :) Igår så var jag i stallet och på kvällen så kom Robin, Jonas, Olivia och Henke hit. Det var skitkul!! :) Olivia gick runt och matade alla med godis. Hide and Seek gick på tv och vi började se den. Bara så att alla vet... jag klarar inte att se skräckisar! Jag skrek jättehögt och sen så råkade jag nypa Robin grymt hårt i armen. (a) Haha!

Lisa har köpt biljetter till mig och henne. Vi ska fara och se idol i luleå. Shit vad kul det kmr bli!!! xD Min träningsverk är borta nu. Wihoo! :)

Är det nån som vet vem som har det här numret:0738129207? Han/hon ringde typ kl: 2 inatt. Så jag är grymt nyfiken på vem det är! :) kommentera om ni vet eller skicka ett sms. :)  


Kommentarer
Postat av: Sara

Du borde skriva oftare darling! :D



Nu har jag också en ny blogg! SE DÄÄr! :D

2010-10-31 @ 19:45:18
URL: http://sarastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0