helgen...

Ja, i helgen så har jag inte gjort så mkt. I torsdags så for jag på tjejkvällen med mina syskon, min mamma ioch Lisa. Jag och Lisa köpte bara godis för det var så himla mkt folk. Men det var jättekul ändå! :)

Sen i fredags så slappade jag bara hemma och i lördags så var jag i piteå och såg Henke spela. Det var faktiskt roligt att se matchen. O.o Det blev lika men egentligen så borde dom ha vunnit men domarna tog bort ett mål av nån anledning. Stockholmarna filmade så otroligt mkt! Herregud! Och sen så spelade dom jättefult. Dom fick 5 utvisningar på tio minuter! :@ Men Henke var duktig. Han gjorde 3 mål och han springer askul!! Han springer lite som en tjej... ;D

Idag så ska jag gå på en promenad med Hannis och sen så blir det att plugga. Jag måste göra klart engelskan, svenskan, matten och slöjduppgiften. ): Och imorgon är coopertestet och jag är skitnervös!!! Jag kmr dö! :( Okej, nu överdriver jag... jag har verkligen inte den bästa kondisen men jag är inte helt otränad. :)

Aja, nu ska jag och Hannis ut. :D

jag igår... lite sliten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0