FYFAN!!!!!!!!!

Okej, nu ger jag seriöst upp!!! För det första så kan jag knappt gå tack vare träningsvärk, jag är superhungrig men jag orkar inte göra mat, idolbiljetterna är slut så jag måste kanske betala 500:- för det!! :O, jag vill ha godis men då måste jag fara upp till affären, frågade just om nån kan skjutsa mig till affären... nä, jag vill till stallet men jag kan som sagt knappt gå så det blir att fara på lördag och söndag i stället, jag känner för att dunka mitt huvud i väggen och skrika lite, jag fryser och det sista då... på klassfotot ser jag ut som... den FULASTE någonsin!!!!!! jag börjar snart gråta. :'( men nu känns det lite bättre eftersom jag har iallafall fått skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Hannabanana

Du är inte den fulaste, ditt pucko. Du är världens sötaste! ^^

2010-10-18 @ 21:58:18
URL: http://yellowtooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0