Update... finally! :)

Okej. Det är nu bevisat att jag är SÄMST på att uppdatera. Men jag ska skärpa mig.... kanske. ;)

Jag har ju haft prao i 2 veckor och höstlov i några dagar. Min prao var bara bäst! :) Jag var hos Annika och det har jag varit nästan varenda dag sen vi fick ledigt. Det har varit wunderbar! :D

Men jag måste ju hinna med lite annat också. Jag måste verkligen plugga och jag måste och vill hinna vara med Lisa. Jag saknar ju henne. ;D

Just det... Jag har STORA nyheter! :) Jag klippte mig i tisdags och då klippte jag lugg och jag klippte av ungefär 1dm av mitt hår! ;O Men det blev skitsnyggt!!! Tycker då jag. :) Jag längtar till skolan så att jag får höra vad andra tycker om det! :D

Just nu lyssnar jag på värsta "power" låten.

"And if I let myself go, I'm the only one to blame"

Update: Det är nått stört med texten så det blev grått bakom. Bara så att alla vet. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0