Tomtebloss och städning!

Alla slås väl av min wünderbara uppdatering, inte sant? :) Idag har jag mest latat mig men sen på kvällen så fick jag ett ryck och städade som en tok och nu har jag bara mitt rum kvar innan julstädningen nästan är över! :D Egentligen så skulle jag plugga idag men jag är ju väldigt bra på att göra det jag egentligen ska ... hm ... kanske inte och jag är STOLT över det! xD Aja, sen så såg jag och bror att kl var 5 i 12 så då klädde vi på oss och sprang ut och tände tomtebloss. Alltså jag skiter i om det är barnsligt, jag älskar det ändå fast jag är skiträdd för att bränna mig! :) Så vi sprang runt lite ett tag och jag vill bara be om ursäkt till killen som vi råkade skrämma! ;)

Imorgon så ska jag och min klass stå och sälja fika på skyltsöndagen så kom och köp!!! :) Jag ska stå med Anny och vi måste ha på oss tomteluvor, eh ... ja, det är ju extremt snyggt och sexigt! Eller nä, fast man måste ha det annars så får man inte sälja! Det är ju bara för roligt ... och stört!! xD

Jag vet att ni är sååå intresserade av mitt liv... så nu ska jag börja uppdatera igen. ;) Okej, vem tror jag klarar det i en vecka? JAG tror det kmr hålla typ kvällen ut eller nått sånt men jag ska försöka. ;D
 


Kommentarer
Postat av: Louise

få se en bild på din frisyr då ff :)

2010-11-28 @ 19:54:40
URL: http://louiseochjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0